دانلود آهنگ با تو چه زندگیهایی که تو رویاهام نداشتم (مسعود فردمنش) کیفیت...







تا حالا فکرشو کردی چه خوب میشه که برگردی

با تو چه زندگیهایی که تو رویاهام نداشتم

تک و تنها بودم اما تو رو تنها نمیذاشتم

چه سفرها با تو کردم چه سفرها تو رو بردم

دم مرگ رسیدم اما به هوای تو نمردم

دارم از تو مینویسم که نگی دوستت ندارم

دانلود آهنگ با تو چه زندگیهایی که تو رویاهام نداشتم (مسعود فردمنش) کیفیت 320

از تو که با یه نگاهت زیر و رو شد روزگارم

دارم از تو مینویسم دارم از تو مینویسم دارم از تو مینویسم

موقع نوشتنا وقت اسم گذاشتنا

کسی رو جز تو نداشتم اسمی جز تو نمیذاشتم

من تموم قصه هام قصه توست

اگه غمگینه اون از غصه توست

اون از غصه توست

دانلود با تو چه زندگیهایی که تو رویاهام نداشتم مسعود فردمنش

تو که با یه نگاهت زیر و رو شد روزگارم

دارم از تو مینویسم دارم از تو مینویسم دارم از تو مینویسم

موقع نوشتنا وقت اسم گذاشتنا

کسی رو جز تو نداشتم اسمی جز تو نمیذاشتم

من تموم قصه هام قصه توست

اگه غمگینه اون از غصه توست

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود اهنگ بندری رضا کولغانی بارون بارکو mp3 با کیفیت 320 همراه با متن

چگونه کد آهنگ پیشواز همراه اول خود را پیدا کنیم جدید 99