دانلود اهنگ میثم ابراهیمی یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست همراه با متن

دانلود اهنگ میثم ابراهیمی یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست همراه با متن :  قسمتی از متن آهنگ: یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست اگه ترکم کنی جونم هیچی از من نمیمونه سنگ رو سنگ بند نمیمونه این آدم دل نگرونه
- دانلود آهنگ یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام یکی یک دونه ای واسم Meysam Ebrahimi – Yeki Yek Doonei ...
- دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یکی یک دونه ای واسم :یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست,اگه ترکم کنی جونم هیچی از من نمیمونه,سنگ رو سنگ بند ...

دانلود اهنگ میثم ابراهیمی یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست همراه با متن

یکی یک دونه ای واسم
دلم هی تنگ میشه واست
اگه ترکم کنی جونم
هیچی از من نمیمونه
سنگ رو سنگ بند نمیمونه
این آدم دل نگرونه
تو که هستی همه چی هست
نمیخوام هیچکی بمونه
بذار تو …
دانلود آهنگ یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست با بهترین کیفیت : دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یکی یک دونه ای واسم (با بهترین کیفیت + متن ...
- دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی یکی یکدونه ای واسم به همراه متن از رسانه رز ... از بخش آهنگ های جدید میثم ابراهیمی بازدید کنید. ... دلم هی تنگ میشه واست.
 متن ترانه یکی یک دونه ای واسم از میثم ابراهیمی. ♫♫♫. یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست. اگه ترکم کنی جونم هیچی از من نمیمونه. سنگ رو ...


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود اهنگ بندری رضا کولغانی بارون بارکو mp3 با کیفیت 320 همراه با متن

دانلود آهنگ با تو چه زندگیهایی که تو رویاهام نداشتم (مسعود فردمنش) کیفیت...

چگونه کد آهنگ پیشواز همراه اول خود را پیدا کنیم جدید 99